نی نی شکلک 2

پ نه پ

1391/9/8 21:52
نویسنده : ارزو
487 بازدید
اشتراک گذاری
بچه ها واسه این پ ن پ ها خیلی زحمت کشیدم:

تولباس فرم منو دیده میگه سربازی؟پ ن پ عضوسباه لشگر ۳ریال مختارم محل فیلم برداری رو گم کردم!!!

بادوستم رفتیم دکتر زیبایی منشیه میگه میخوای دماغتو کوچیک کنی؟منم گفتم پ ن پ اومدم بکوبم ۴طبقه بسازم!!!

داشتم شنا میرفتم دوستم میگه:شنا میری؟میگم پ ن پ

دارم سختی زمین رو امتاحان میکنم ماشالا عجب زمینیه!!!

رفتم الکتیریکی میگم آقا سه راهی دارین؟میگه:سه راهی برق؟میگم پ ن پ سه راه آذری.دربست!!!

پیک پیتزایی

میاد در میزنه یارو میگه:پیتزا اووردی؟ میگه پ ن پ اومدم آشغالاتون رو ببرم!!!

کچله میره آرایشگاه آرایشگره میگه اومدی آب بخوری؟میگه پ ن پ اومدم وقت بگیرم مو هامو برام فر کنی!!!

صبح رفتم کنکور بدم میگه اومدی کنکور بدی ؟میگم پ ن پ اومدم اینجا برم دستشویی!!!

اینارو داشته باشین تا۴شنبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زهره
20 بهمن 91 12:41
سلام . خیلی بامزه بود من از شکلکااستفاده کردم مرسی